photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Relaxing ritual with Apivita x Pure Jasmine serie...



Δεν υπάρχει πιο όμορφη και χαλαρωτική αίσθηση από το να ξυπνάς και να αποφασίζεις να χαρίσεις στον εαυτό σου μικρές στιγμές ευεξίας. Τα Σαββατοκύριακα είναι οι ημέρες που επιλέγω να αποφορτίσω από κάθε αγχωτική έγνοια. Μια βόλτα στην παραλία ή στο βουνό χαζεύοντας τη θέα, ηρεμεί τις αισθήσεις μου και μειώνει το στρες και τα αρνητικά συναισθήματα. Αν όμως αισθάνομαι πως ΄΄οι μπαταρίες μου είναι πεσμένες ΄΄, μένω στο σπίτι και ενισχύω τις αισθήσεις μου με μια ιεροτελεστία χαλάρωσης στο μπάνιο. Δεν υπάρχει τίποτα πιο αναζωογονητικό και ταυτόχρονα ευεργετικό για το σώμα και το μυαλό από μια πολυτελή περιποίηση με εκλεπτυσμένα αρώματα! 


Ξεκινάω πάντα με ένα ζεστό αφρόλουτρο!  Ένα ζεστό αφρόλουτρο με συστατικά φυσικής προέλευσης καθαρίζει απαλά την επιδερμίδα και την ενυδατώνει ενώ την τυλίγει με ντελικάτη και άκρως εκλεπτυσμένη μυρωδιά. Aυτή την εποχή χρησιμοποιώ μανιωδώς το Apivita Pure Jasmine αφρόλουτρο με αιθέρια έλαια που είναι εμπνευσμένο από τις αρχές της αρωματοθεραπείας. Καθαρίζει απαλά την επιδερμίδα μου χωρίς να την αφυδατώνει ή να την ερεθίζει χάρη στο εκχύλισμα πρόπολης, λεβάντας, αλόης και πανθενόλης που περιέχει ενώ συγχρόνως προσφέρει πολυτελή αίσθηση ευεξίας χάρη στο ξεχωριστό άρωμα του γιασεμιού. Καθώς με έχει εντυπωσιάσει με τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα του και τη ζεν αύρα που αναδύει, πήρα ολόκληρη τη σειρά για να τη δοκιμάσω! Αγάπησα από την πρώτη στιγμή την Apivita Pure Jasmine Gentle Exfoliating Cream, μια κρέμα ήπιας απολέπισης που πλέον χρησιμοποιώ συστηματικά μία με δύο φορές την εβδομάδα. Πέρα από τη μεθυστική ευωδιά της που πλημμυρίζει το μπάνιο και με ταξιδεύει κυριολεκτικά, απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα από το δέρμα μου αφήνοντας το εξαιρετικά απαλό, ελαστικό και απόλυτα ανανεωμένο, προσφέροντας μου παράλληλα αίσθηση ευφορίας και ευεξίας.
Τέλος, δεν μπορώ να μη σας μιλήσω για τη νέα μου εμμονή που δεν είναι άλλη από το ενυδατικό γαλάκτωμα σώματος της σειράς. Για να διατηρήσω το μοναδικό άρωμα του γιασεμιού πάνω μου για ώρες και για να απολαμβάνω την επιδερμίδα μου μεταξένια ποντάρω στο υπέροχο Apivita Pure Jasmine Moisturizing Body Milk που ενυδατώνει μαγικά, θρέφει το δέρμα αφήνοντας το μεταξένιο χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας ενώ η φίνα ευωδιά του μένει πάνω μου για ώρες. Προσωπικά απολαμβάνω να το αισθάνομαι στο σώμα μου μιας και είναι ευχάριστο, απαλό και διακριτικό, ιδανικό ακόμη και για τις ζεστές μέρες που αποφεύγω τα έντονα αρώματα. 

Τι θα ήθελα να κρατήσετε ως συμπέρασμα;

Πως η ευεξία, η ευφορία και η χαλάρωση είναι κάποιες φορές και θέμα επιλογών. Αφιερώστε λίγο παραπάνω χρόνο στον εαυτό σας και επενδύστε σε μια ολοκληρωμένη σειρά περιποίησης σώματος που θα σας χαρίσει ουσιαστική φροντίδα! Η Apivita Pure Jasmine είναι ένα μικρό διαμαντάκι και σας την συστήνω ανεπιφύλακτα.  


Έκπληξη!

Και αν φτάσατε ως εδώ, τότε σας επιφυλάσσω μια άκρως συναρπαστική έκπληξη με την αγαπημένη μου Apivita! Για να κάνω λίγο πιο relaxing τις ημέρες αλλά και  τις νύχτες σας, θα σας χαρίσω 2 υπέροχα kit από την αγαπημένη μου σειρά Apivita Pure Jasmine. Και αν θέλετε να παίξετε με την τύχη σας, τότε δεν έχετε παρά να το διεκδικήσετε στο Giveaway μου.

Δύο τυχερές φίλες θα κερδίσουν το απόλυτο τρίπτυχο ευεξίας και ευφορίας για μοναδικά ritual χαλάρωσης με εκλεπτυσμένη μυρωδιά γιασεμί: το μοναδική κρέμα απολέπισης Apivita Pure Jasmine Gentle Exfoliating Cream, το υπέροχο αφρόλουτρο σώματος Apivita Pure Jasmine Shower Gel with essential oils και το υπερφανταστικό γαλάκτωμα σώματος Apivita Pure Jasmine Moisturizing Body Milk!

Τo μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι :
1.      Like στο All things you are και στην Apivita 
2.      Follow @allthingsyouare και @apivita στο Ιnstagram
3. Σχόλιο : εσάς ποια είναι η αγαπημένη σας σειρά από την Apivita; 



Kαλή τύχη !